PS. Nyt kommentointi on tehty kaikille helpommaksi!
Lisäsin myös aktiivisimmat kommentoijat sivupalkkiin näkyville!

maanantai 21. marraskuuta 2011

Kirjoita ja hallitse

Olen aika myöhään liikkeellä viimeisimmän haasteen kanssa, mutta ensi kerralla sitten sukkelammin! Oli tarkoitus laittaa kuvat julki vähän aikaisemmin illalla, mutta kone tilttasi. Toivon, että tilan puutteen vuoksi! Jos nyt saan nämä tänne, niin olen tyytyväinen!

Viikon aihe on työkalu. Koska vasarat ja ruuvimeisselit ovat niin vähän käytössä (ja jossakin kaapin pohjalla pölyttymässä), otin kuvani minulle tutummista työvälineistä.

Kirjoitatko enää käsin?


















...vai onko naputtelu mieluisampaa?

















Toisten makrokuvia löytyy tämän linkin takaa.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti koneessasi oli vain joku tilapäinen häiriö! Minulta on kone pari kertaa hajonnut, eikä se ole mitään kivaa. :(

    Kiva ja hieman toisenlainen tulkinta työkaluista! Käsin tulee muuten kirjoitettua nykyään hirveän harvoin, mitä nyt viime aikoina olen joutunut kirjoittamaan luennoilla muistiinpanoja. Käsin kirjoittaminen tuntuu jotenkin hirveän kömpelöltä ja niin tuskastuttavan hitaaltakin, että tuntuu, että ajatukset juoksevat paljon nopeammin kuin kynä. Nykyajan kiireyhteiskunnan vitsaus?

    VastaaPoista
  2. Olen viime aikoina innostunut kirjoittelemaan välillä myös käsin, mutta ne on enemmän sellaisia "muistilappu"-tyyppisiä ideointeja. Mitään pitkää en jaksaisi kirjoittaa käsin... Ovatkohan taidot ruostuneet, kun nykyään käsi puutuu helposti jo yhden luentokerran jälkeen...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...